LCA MEMBERSHIP PROGRAM


Bagaimana Mengumpul Point Bulanan untuk ditukarkan kepada Ganjaran Tunai

1) Mengumpul S-Points
Anda boleh mengumpul S-Points dengan cara berbelanja di Merchant Smartlink iaitu rakan niaga Smartlink.Untuk setiap perbelanjaan anda di Merchant Smartlink, anda akan diberi point mengikut kadar yang ditetapkan oleh Merchant tersebut.

Untuk melihat senarai Merchant Smartlink, anda boleh lihat di SINI . Sila sentiasa lawati WEBSITE RASMI Smartlink untuk melihat perkembangan terkini Smartlink serta senarai terkini Merchant Smartlink kerana Merchant akan sentiasa bertambah dari semasa ke semasa.

Selain mengumpul S-Point daripada perbelanjaan peribadi, anda juga boleh mengumpul S-Point melalui overriding daripada perbelanjaan ahli-ahli yang dirujuk oleh anda. Untuk melayakkan anda mendapat overriding anda perlu mengumpul 2000 S-Points setiap bulan.

Jadual di bawah menunjukkan plan pembayaran ganjaran tunai untuk anda apabila anda dan ahli-ahli rujukan anda mengumpul 2000 S-Points setiap bulan :








(klik pada jadual untuk paparan lebih jelas)






Cara pengiraan rebet tunai adalah seperti berikut:
i - Rebet Tunai Peribadi
  • 100 S-Points = RM1.00
  • 2000 S-Points/100 = RM20.00
  • RM20.00 x 30% = RM6.00
ii - Rebet Tunai Pelan Rujukan Berperingkat
( Peringkat 1 : 5 orang ahli rujukan)
  • 2000 x 5 = 10000 S-Points
  • 10000/100 = RM100
  • RM100 x 25% (komisen) x 15% (peringkat 1) = RM3.75
Cara pembayaran rebet tunai adalah seperti berikut :
  • Di Smartlink, 100 S-Points bersamaan dengan RM1.00
  • Rebet tunai ini akan disimpan di dalam S-wallet.Dibayar apabila jumlah rebet yang terkumpul mencapai tahap minima RM150.00 atau lebih
  • Pilihan untuk pembayaran rebet tunai melalui : I-Akaun bank yang dipilih , II-Dikreditkan ke dalam Smartlink Prepaid Mastercard
2) Mengumpul AmBonus Point
Anda boleh mengumpul AmBonus Point dengan berbelanja di mana-mana sahaja tempat yang menerima Mastercard sebagai cara bayaran. Untuk setiap perbelanjaan anda yang bernilai RM2, anda akan menerima 1 AmBonus point. Apabila anda telah mengumpul sebanyak 3500 AmBonus point, anda bole menukarkan nilai AmBounus point tersebut kepada 1000 S-Points. Apabila telah ditukarkan kepada S-Points, maka point anda itu boleh dikira untuk ditukarkan kepada rebet tunai.


MENU UTAMA

No comments: